Star Wars Galaxies & Star Wars: The Old Republic Center
 SWG.pl   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Xfire  Rejestracja   Profil   Prywatne Wiadomości   Zaloguj 


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: kacek
Sro 02 Sie, 2006 22:53
Ziomale na Infinity
Autor Wiadomość
kacek


Dołączył: 03 Maj 2005
Skąd: Kraków
Posty: 1587

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 12:45   

Lukash napisał/a:
jak beldor byl jeszcze rebelem to bardzo fajnie sie z nim gralo i gadalo, byl moim dobrym kolega. potem stal sie, powiem wprost, nieuprzejmym gburem.
Ladnie tak obrabiac komus du** na publicznym kanale?

Z moich pre-cu i cu znajomych nie gra prawie nikt. Jesli liczyc Polakow to zostanie Lukash, Anti, Fistoel, Enkil. Reszta poszla sobie.
_________________
 
 
 
Lukash


Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1178

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 13:30   

kacek byl pierwszym polakiem na infinity jakiego poznalem ;D byl to moj bodajze drugi albo trzeci dzien w grze

btw czemu skasowales tamta postac? fajna byla ;)
_________________
Inifinity: Lukash <eXs>
(PRE-CU Jedi)

PVP addict since February 2005 ;)
Jedi since April 2005 ;)

25.04.05 - CU - Crappy Update
15.11.05 - NGE - Not Good Either (Noob Game Edition)



True and original eXs (eXecutioners)
 
 
 
Gilad


Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Coronet (Koszalin)
Posty: 673

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 13:33   

W tym wypadku zgodze sie z Lukashem, Beldor stal sie Chamem poprostu, to samo Guffi.

Byc moze dla niektoych ja jestem chamem ale sie niedziwie ;)
_________________
 
 
 
Lukash


Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1178

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 13:37   

guffi niebyl chamem tylko jak sie bylo dla niego nieuprzejmym to sie odplacal tym samym z nawiązką :P

ja jestem zresztą taki sam :]
_________________
Inifinity: Lukash <eXs>
(PRE-CU Jedi)

PVP addict since February 2005 ;)
Jedi since April 2005 ;)

25.04.05 - CU - Crappy Update
15.11.05 - NGE - Not Good Either (Noob Game Edition)



True and original eXs (eXecutioners)
 
 
 
Gilad


Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Coronet (Koszalin)
Posty: 673

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 13:40   

Ja tez, ale Guffi byl. Nie bylo do dlugo a poniewaz bylem ojcem chrzestnym jego zony, Mikry czesta znia rozmawialem a ona co chwile sie pytala kiedy wroci Guffi czy znim rozmawiam. Kiedy wrocilm i mu powiedzialem ze ona ''tesnki i chce z nim pogadac'' to co zrobil ? objechal mnie slownikiem polskich wyzwizsk :p No to ja dziekuje i dowidzenia.

Beldor to samo. Bylo fajnie, robimisly misje na w komosie czesto uzywajac Skypa, a potem poprosilem go o pomoc to co mi odpowiedzial ? Jestem rebelianckim szpiegiem bo zadaje sie z Lukashem i Theodorem a ja mu na to ze on sam sie znimi zadaje no to co ? Nastepny mnie objechal slownikiem wyzwisk :P
_________________
 
 
 
Scoobacca


Dołączył: 04 Wrz 2005
Skąd: 111
Posty: 125

Progress:
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 15:40   

zapomnielismy o groffimie :D
_________________
Chimaera: Scoobacca
Elder Smuggler i inne :P
...has earned 220 badges.
PRE-CU player
I have a new strategy R2 , let the wookiee win
 
 
 
Gilad


Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Coronet (Koszalin)
Posty: 673

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 15:43   

A fakt ;) Ale prawde mowiac nie ma tej liscie 1/2 polakow ktorzy graja na tym serverze gdyz pewnie polowa gra samotnie druga polowa nie ujawnila sie tutaj a trzecia polowa (:D:D Moja polowa liczy wiele polowek :D ) udaje anglikow ;]
_________________
 
 
 
Scoobacca


Dołączył: 04 Wrz 2005
Skąd: 111
Posty: 125

Progress:
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 15:45   

moderatorze giland , twoja polowa (jedna z nich ) udaje anglika :D ?
_________________
Chimaera: Scoobacca
Elder Smuggler i inne :P
...has earned 220 badges.
PRE-CU player
I have a new strategy R2 , let the wookiee win
 
 
 
Lukash


Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1178

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 15:48   

Scoobacca napisał/a:
zapomnielismy o groffimie :D


tak, racja. przepraszam. grofik to rzeczywiscie bardzo fajny kolega.
_________________
Inifinity: Lukash <eXs>
(PRE-CU Jedi)

PVP addict since February 2005 ;)
Jedi since April 2005 ;)

25.04.05 - CU - Crappy Update
15.11.05 - NGE - Not Good Either (Noob Game Edition)



True and original eXs (eXecutioners)
 
 
 
Scoobacca


Dołączył: 04 Wrz 2005
Skąd: 111
Posty: 125

Progress:
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 15:49   

Lukash napisał/a:
Scoobacca napisał/a:
zapomnielismy o groffimie :D


tak, racja. przepraszam. grofik to rzeczywiscie bardzo fajny kolega.

W dodtaku wookiee.
Zapomnielismy tez o rassshaku
_________________
Chimaera: Scoobacca
Elder Smuggler i inne :P
...has earned 220 badges.
PRE-CU player
I have a new strategy R2 , let the wookiee win
 
 
 
Gilad


Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Coronet (Koszalin)
Posty: 673

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 16:00   

Scoobacca napisał/a:
moderatorze giland , twoja polowa (jedna z nich ) udaje anglika :D ?


przemawiam do twojej inteligencji teraz ;) Polowa = 50% i wszyscy to wiedza. Zawsze tak bylo i bedzie, natomiast ja uzywam sformulowania Polowa kiedy cos dziele i nie jest to 50%. Uzywam slowa np. jedna polowa polakow gra tam, druga tam a trzecia tam. Tylko logiczne jest ze nie ma 3 polow gdyz zawsze beda dwie. Tyle ze ja uzywam tego slowa dlatego ze mi poprostu odpowiada. I moja polowa nie udaje anglika jak kiedys ty to czyniles :D
_________________
 
 
 
Scoobacca


Dołączył: 04 Wrz 2005
Skąd: 111
Posty: 125

Progress:
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 16:02   

Wiem a teraz wybaczice ale musze gdzies isc.


I prosze nie popelniac celowo bledow majacych na celu obraze uzytkownika a tym bardziej moderatora. Co innego tlumaczyc a co innego celowo obrazac.


Kacek: Hę? WTF?
napisal cos co musialem zamazac a bylo to dla mnie obrazliwe :/
_________________
Chimaera: Scoobacca
Elder Smuggler i inne :P
...has earned 220 badges.
PRE-CU player
I have a new strategy R2 , let the wookiee win
Ostatnio zmieniony przez Gilad Nie 28 Maj, 2006 19:28, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Itzo


Dołączył: 15 Sie 2005
Skąd: inąd
Posty: 1141

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 19:19   

Tarful ty byles w PL-MS? Bo mam słabą pamięć? :P
_________________

 
 
 
Lukash


Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 1178

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 19:24   

gilek napisał/a:
I prosze nie popelniac celowo bledow majacych na celu obraze uzytkownika a tym bardziej moderatora. Co innego tlumaczyc a co innego celowo obrazac.


omg...jak ja kocham twoje wywyzszanie sie "bo jestes moderatorem". obrazanie uzytkownika a zwlaszcza moderatora. no tak rownosc rzadzi zawsze lubiales ukazywac swoja wyzszosc i popisy w tym stylu ;)

Lukash a jak Ciebie ktos obraza to co ? A tutaj moim obowiazkiem jest pilonowac tego zeby nie obrazac kogos, moglem mu dac ostrzezenie-nie zrobilem tego a jedynie poprawilem tekst. I nie wyzszam sie, ale ja lubilem sie popisywac ? Nie lubisz jak ktos sie popisuje bo sam sie zawsze popisujesz.

Itzo napisał/a:
Tarful ty byles w PL-MS? Bo mam słabą pamięć? :P


on z tego co pamietam zaczal grac jak plms zaczelo sie rozpadac, ale o ile mi wiadomo to nigdy nie dolaczyl
_________________
Inifinity: Lukash <eXs>
(PRE-CU Jedi)

PVP addict since February 2005 ;)
Jedi since April 2005 ;)

25.04.05 - CU - Crappy Update
15.11.05 - NGE - Not Good Either (Noob Game Edition)



True and original eXs (eXecutioners)
Ostatnio zmieniony przez Gilad Nie 28 Maj, 2006 19:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Itzo


Dołączył: 15 Sie 2005
Skąd: inąd
Posty: 1141

Progress:
Wysłany: Nie 28 Maj, 2006 20:08   

Lol to czemu on mówi, że z polaków najdłużej znasz jego?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright © 2005-'08 SWG.pl